FAQ - Najczęściej zadawanie pytania
Czy muszę mieć założone konto aby dokonać zakupów?
Nie musisz zakładać konta. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Dane, które podasz będą wykorzystane tylko do realizacji danego zamówienia.
Należy podać:
- Imię i nazwisko,
- Adres dostawy i sposób dostawy,
- Adres e-mail,
- Numer telefonu komórkowego.
Dlaczego warto się zarejestrować w naszym sklepie?
Po rejestracji i aktywacji konta otrzymasz od nas aktualną ofertę oraz będziesz informowany o promocjach i akcjach w naszym sklepie. Nie musisz podawać swoich danych przy składaniu kolejnych zamówień oraz masz pełne prawo wglądu i zmiany swoich danych, dodatkowo możesz obserwować status realizacji swoich zamówień.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak. Musisz mieć przygotowane indeksy produktów, które chcesz zamówić. Znajdziesz je wyświetlając produkt, który Cię interesuje. Podczas składania zamówienia przez telefon zostaniesz poproszony o niezbędne dane do zrealizowania zamówienia (Imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail).
Jak mogę sprawdzić stan realizacji zamówienia oraz kiedy dowiem się, że moje zamówienie zostało wysłane?
Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto, zobaczysz wtedy szczegółową historię po kliknięciu w konkretne zamówienie. Ponadto będziesz otrzymywać od nas e-mail po każdej zmianie statusu swojego zamówienia.
Czy ceny w sklepie internetowym są takie same jak w Salonie stacjonarnym?
Ceny produktów w sklepie internetowym mogą różnić się od cen produktów w Salonie stacjonarnym. Dokonując zakupów online obowiązuj ceny produktów oraz rabaty przedstawione w sklepie internetowym.
W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty?
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia zamówienia. Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, oryginalnie zapakowany, bez żadnych śladów użytkowania. Do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zakupu (paragon, faktura), formularz zwrotu, który znajduje się w zakładce „Regulamin”. Należy go wypełnić i odesłać zgodnie z instrukcją na adres do korespondencji. Koszt przesyłki zwrotu towaru pokrywa klient.
Jeżeli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, możesz zwrócić część swojego zamówienia.
Czy jest możliwość zamówienia paczki z odbiorem w Salonie stacjonarnym jolt-poppers?
Tak, możesz zamówić paczkę z odbiorem w Salonie stacjonarnym Jolt-poppers. Podczas składania zamówienia należy wybrać „Odbiór osobisty – Salon Jolt- poppers” i wybrać odpowiedni punkt odbioru.
W jaki sposób mogę śledzić swoją paczkę?
Paczka będzie mogła być śledzona za pomocą linku, który otrzymasz na maila lub smsem po zapakowaniu i przekazaniu paczki do kuriera.
Akceptowane formy płatności?
Za zamówienie w sklepie internetowym jolt-poppers możesz zapłacić za pomocą:
- szybkiego przelewu internetowego, za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności PayU,
- standardowego przelewu bankowego na podany numer konta,
- za pomocą konta PayPal,
- płatnością gotówką za pobraniem (płatność przy odbiorze),
- płatność gotówką lub kartą płatniczą w Salonie stacjonarnym Jolt-poppers.
Formę płatności wybierasz podczas składania zamówienia.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest od wysokości zamówienia, formy płatności oraz sposobu dostawy jaki wybierzesz podczas składania zamówienia. Możesz je sprawdzić w zakładce „Koszt wysyłki”.
Gdzie znajdę numer rachunku bankowego do dokonania opłaty za zamówienie?
Numer rachunku bankowego dostaniesz na skrzynkę e-mail podaną podczas składania zamówienia. Możesz też znaleźć numer rachunku bankowego w zakładce „Płatności”.
Co składa się na czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to czas oczekiwania na produkt przesyłany do nas od producenta oraz czas wysyłki do Klienta.
Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?
Termin realizacji zamówienia w sklepie internetowym jolt-poppers obejmuje czas potrzebny na skompletowanie zamówienia (przy każdym produkcie jest podana informacja o czasie realizacji) oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera.
Czy produkty zamówione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane na dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli wybrane produkty mają zostać wysłane do dwóch różnych miejsc, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.
Gdzie znajdę dokładne wymiary produktów?
Wymiary bielizny, odzieży i butów znajdziesz w zakładce „Tabela rozmiarów”, dodatkowo przy większości produktów wymiary znajdziesz w opisie, jeżeli zostały one udostępnione nam przez producenta.
Czy mogę zmienić adres wysyłki zamówienia?
W celu zmiany adresu wysyłki skontaktuj się ze sklepem internetowym telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia, imię i nazwisko odbiorcy. Jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana, adres zostanie zmieniony.
Co zrobić gdy na koncie zmienił się status na „Wysłane”, a paczka nie została dostarczona?
Sprawa zostanie wyjaśniona indywidualnie. Prosimy o kontakt ze sklepem internetowym.
Jak otrzymam nr. do mojego zamówienia?
Numer zamówienia jest wyświetlany przy każdym zakupie , oraz jest wyświetlany w wysłanym e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia .
Czy za zakupy online fakturę mogę otrzymać w Salonie stacjonarnym jolt-poppers?
Nie, nie ma systemowej możliwości na otrzymanie faktury w Salonie stacjonarnym jolt-poppers za zakupy online. Zaznacz tę opcję podczas składania zamówienia w sklepie internetowym.
Jak będą zapakowane zamówione produkty?
Wszystkie nasze paczki są zapakowane w pełni dyskretnie. Produkty pakujemy w kartonik zaklejony taśmą, kopertę bąbelkową lub czarną folię. Na paczkach nie ma żadnych oznaczeń, log lub jakichkolwiek informacji świadczących o zawartości przesyłki. Nadawcą jest firma Yonax International . Możesz zamówić swoją paczkę gdzie tylko chcesz a my zadbamy aby była ona dyskretna.
Co oznacza usługa „Poste Restante”?
Jest to odbiór paczki we wskazanym przez Ciebie Urzędzie Pocztowym. W celu skorzystania z usługi wpisz informację w polu „Uwagi do zamówienia” lub wyślij nam informację drogą e-mail. Musisz podać dokładny adres Poczty Polskiej na jaki mamy wysłać paczkę.
Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
Tak. Jeżeli paczka nie została wysłana, wystarczy zadzwonić do nas, podać numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie lub przesłać informację mailem. Jeżeli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt. Jeżeli zamówienie zostało opłacone kartą lub przelewem, pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto.
Co mam zrobić, gdy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt? Jak wygląda procedura reklamacyjna?
Jeśli otrzymasz uszkodzony lub niewłaściwy produkt należy złożyć reklamację. Do jej złożenia niezbędne jest dowód zakupu, jakim jest wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online. Reklamację możesz zgłosić poprzez odesłanie produktu wraz z protokołem reklamacyjnym, który znajdziesz w zakładce „Regulamin” na adres : Yonax International Spółka z o.o. 50-222 Wrocław Plac Staszica 38 / 40 z dopiskiem nr. tel. 511 59 88 59 .
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwych ustawień parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do reklamacji. Zgodnie z polskim ustawodawstwem, towary przecenione oraz osobistego użytku nie podlegają zwrotom. Wszystkie inne przypadki rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki wraz z produktem i dowodem zakupu.